گراپیک

طراحی بنر لوگو پوستر

گراپیک

طراحی بنر لوگو پوستر

افزایش ورودی گوگل با کلمه کلیدی دلخواه

افزایش ورودی گوگل با کلمه کلیدی دلخواه

افزایش-ورودی-گوگل

افزایش جستجوی گوگل

ورودی گوگل سایت خود را با کلمه کلیدی دلخواه بالا ببرید.

یکی از مهمترین ملاک های رتبه دهی گوگل، ترافیک ورودی از این موتور جستجو است. در واقع شما برای اینکه بتوانید جایگاه مناسبی را در نتایج جستجوی گوگل به دست آورید، باید به دنبال راهی برای افزایش ورودی گوگل سایت خود باشید. گراپیک با ارائه چنین بازدیدهایی به صورت کاملا ارگانیک با کاربران ایرانی، می تواند شما را در رسیدن به رتبه های برتر گوگل یاری کند.

در سالیان اخیر، رقابت بر سر رسیدن به نتایج نخست بسیار زیاد شده و اکثر وب سایت ها، پارامترها و فاکتورهای مدنظر گوگل را رعایت کرده اند. در چنین فضای شدید رقابتی، یکی از مواردی که می تواند مزیت فوق العاده ای برای سایت شما به وجود بیاورد، افزایش ورودی ارگانیک از طریق موتور جستجوی گوگل است.

افزایش ورودی گوگل با کلمه کلیدی دلخواه

سیستم افزایش ورودی گوگل  چگونه کار می کند؟

فرآیند افزایش بازدید در گوگل به این صورت است که کاربران واقعی با آی پی ایران و مرورگر خود، کلمه کلیدی انتخابی شما را در گوگل جستجو کرده و لینک سایت را در نتایج پیدا می کنند. سپس با کلیک بر روی لینک موردنظر، وارد سایت می شوند و به مدت زمانی که در سفارش خود تعیین کرده اید، در سایت شما حضور خواهند داشت. در صورتی که سایت شما در نتایج 10 صفحه اول گوگل حضور نداشته باشد، سفارش توسط سیستم نامعتبر می شود. در این صورت شما باید کلمه کلیدی جدیدی را مشخص کنید تا سفارش شما مجددا توسط اپراتور بررسی شده و تایید شود.

خرید بازدید گوگل چه مزیتی دارد؟

مدیران سایت ها که از آنها با عنوان وب مستر نام برده می شود همواره در پی استفاده از راهکارهایی هستند که از طریق آن بتوانند گام موثری را در زمینه افزایش ورودی از گوگل بردارند. افزایش ورودی گوگل از آن جهت اهمیت بسیاری دارد که سبب ارتقای رتبه یک وب سایت در مقایسه با رقبای آن می شود.

از جمله راهکارهای موثر در این زمینه، اقدام به خرید ورودی گوگل به شکلی صحیح و متناسب است که با توجه به میزان جستجوی کلمه کلیدی صورت گیرد. این کار می تواند در مسیر بهبود جایگاه سایت بسیار مفید واقع شود.

از آن جایی که گوگل به عنوان مهمترین موتور جستجوی موجود در اینترنت، مرجع بسیاری از کاربران وب برای جستجوی مطلب موردنظرشان می باشد، افزایش بازدید گوگل همواره یکی از دغدغه های اصلی وب مستران به شمار می رود.

راه های مختلفی برای بهبود رتبه سایت در گوگل وجود دارد. تولید محتوای مناسب، توجه درست و اصولی به مسائل مربوط به سئو و همچنین تبلیغات هوشمندانه می تواند از عواملی باشد که در افزایش ورودی سایت از موتورهای جستجو موثر است. اما راه دیگری نیز برای این مسئله وجود دارد و آن خرید بازدید گوگل است. مجموعه گراپیک، افزایش ورودی گوگل را به صورت واقعی به همراه امکانات متنوع بازدید برای شما فراهم آورده است.

آیا ورودی گوگل از طریق طریق سرچ کنسول قابل مشاهده است؟

بله. تمام سفارش های افزایش ورودی گوگل که با کلمه کلیدی موردنظر ثبت می کنید، در ابزار سرچ کنسول (Search Console) یا همان گوگل وبمستر تولز قابل مشاهده و پیگیری است. البته باید توجه داشته باشید که سرچ کنسول، آمار ترافیک ورودی از گوگل را با 2 یا 3 روز تاخیر نمایش می دهد. به عبارت دیگر اگر شما امروز سفارشی را به ثبت برسانید، 2 الی 3 روز دیگر می توانید آمار تعداد نمایش و کلیک آن را در سرچ کنسول گوگل مشاهده کنید. همچنین آمار بازدیدها به صورت لحظه ای در تمامی آمارگیرهای معتبر مانند گوگل آنالیتیکس قابل نمایش است.

افزایش بازدید تضمینی سایت و وبلاگ باقیمتی استثنایی

تعیین دقیق تعداد بازدید

شما می توانید در هنگام ثبت سفارش، تعداد آی پی روزانه موردنیاز خود را تعیین کنید. همچنین با انتخاب تعداد روزهای سفارش، می توانید بازدید کل پکیج خود را به صورت کامل شخصی سازی کنید.

تعیین مدت زمان حضور کاربر

تعیین مدت زمان حضور کاربر

از طریق امکانات متعددی که در پنل کاربری اختصاصی کلیک اول در اختیار شما قرار می گیرد، می توانید مدت زمان حضور کاربر بر روی سایت خود را تعیین نمایید. انتخاب زمان در حدود 2 الی 3 دقیقه می تواند تاثیر مثبتی روی سایت شما بگذارد.

افزایش بازدید تضمینی سایت و وبلاگ باقیمتی استثنایی

تعیین تعداد زیرصفحه

می توانید تعیین کنید که هر کاربر بیش از یک صفحه از سایت شما را بازدید کند. تعداد این بازدیدها در پنل کاربری قابل تنظیم می باشد. برای این امر بایستی گزینه بازدید از دیگر صفحات سایت را تیک زده و تنظیمات مناسب را اعمال نمایید.

بازدید با آی پی های ایران وخارج

بازدید با آی پی های ایران یا خارج

 بازدیدهایی کاملا معتبر و واقعی با آی پی های خارجی یا ایرانی ارائه می کند که این امر باعث می شود بر روی رتبه وب سایت شما تاثیر مثبتی بگذارد. این مسئله در تمام آمارگیرها قابل رصد می باشد.

تعیین مدت زمان حضور کاربر

کاهش بانس ریت

با انتخاب گزینه بازدید از دیگر صفحات سایت، می توانید تعیین کنید که کاربران از لینک های داخلی سایت شما نیز بازدید کنند. این مسئله باعث کاهش بانس ریت سایت شما می شود. جهت آشنایی با بانس ریت می توانید این مقاله را مطالعه کنید.

انتخاب دستگاه نمایش دلخواه

انتخاب دستگاه نمایش دلخواه

بازدیدهایی کاملا معتبر و واقعی با آی پی های تماما ایرانی ارائه می کند که همه آن ها از دستگاه نمایش (کامپیوتر، موبایل) و مرورگر خاص خود استفاده می کنند. این مسئله در تمام آمارگیرها قابل رصد می باشد.



برای ثبت سفارش  واطلاع از قیمت ها روی لینک زیر کلیک نمایید

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد